onsdag den 19. juni 2013

Lidt sol og lidt regn

Sommeren er bare min årstid. Jeg elsker sol og varme, så behøver man ikke have så meget tøj på, den daglige cykeltur er betydelig nemmere, når temperaturerne ligger på plussiden, og så kan jeg gøre det jeg holder mest af; nemlig havearbejde i tørvejret og lege med stoffer i bygevejr.

 Mine roser er sprunget ud, og det ser bare fantastisk ud. Jeg elsker at sidde på terrassen og nyde synet af dem.
Ja, over alt i haven står blomsterne i fuldt flor og lyser op i skønne farver. Det er lige til at blive glad af.

I
Regntiden bruges selvfølgelig i herligt selskab med symaskinen. Et nyt projekt i Art Gallerys fantastiske stoffer. Jeg skal i gang med at skære stofferne op.
Hvad får du disse dejlige sommerdage til at gå med ?

1 kommentar:

  1. Her i Jordløse fik vi meget regn og torden. Så der var god anledning til at sy :) det gjorde jeg så :)
    Din rose er smuk.
    Hilsen Kirsten

    SvarSlet