søndag den 15. november 2015

Tøjsyning igen, igen

Jeg har fundet tilbage til tøjsyningen.
Det er faktisk mange år siden, jeg producerede
både bluser, kjoler, bukser mm til hele familien.
 Men på et tidspunkt blev det for kedeligt. Jeg havde prøvet det hele
og havde det som om, jeg sad på fabrik
og sprøjtede det ene stykke tøj ud efter det andet.
Men så dukkede disse spændende kjoler op i jersey.
Her er virkelig mulighed for at sprælle med sjove detaljer.
Så, ja, nu er jeg i gang igen med tøjsyning.
En enkel t-shirt er det også blevet til.
For jeg var så heldig, at min lokale stofpusher 
havde denne superlækre bomuldsjersey 180cm bred.
Og en kjole i oldemorprint.
Den minder mig i den grad om de glade 70ére.
Har du også lyst til at sy jerseykjoler,
så har jeg kursus i januar.
Du finder det lige her: stofmutter.dk (klik på linket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar