mandag den 7. maj 2012

Give away

Jeg er fuld af beundring over alle Jer, der syr selv store quilts i hånden over pap. Først skal I klippe pap ud, så klippes stoffet. Dernæst skal stof ries på pap, og så kan man endelig komme i gang med at sy sammen. Jeg har ikke selv tålmodighed til den proces. Jeg har forsøgt mig et par gange, men det ender som småting, fx har jeg syet en babyquilt i hånden.Har Du prøvet en limpen ? Den bruges i stedet for at ri. Man dupper lidt lim på pappet og sætter stoffet fast. Det holder fint, det er nemt at fjerne pap fra stof og pappet kan genbruges. Genialt til pap-syning.
Sådan deltager du i lodtrækningen om en limpen;

  • gå ind i shoppen
  • tilmeld dig nyhedsbrevet
Så deltager du automatisk i lodtrækningen om en limpen d.20/5 2012.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar