lørdag den 20. april 2013

Quilting......og en vinder

Så er jeg færdig med at quilte min "Scrappy Trip", og nu står den på lukkekant.
 Man kan quilte denne quilt på mange måder, men jeg har valgt at sy lange stikninger diagonalt for at fremhæve mønsteret i quilten.
 Jeg har brugt en lys tråd fra Amann; Mercifil, 100% bomuld og bare super at quilte med. Det er min yndlingsquiltetråd og ofte den, jeg ender med at bruge.
 Der er så mange af mine yndlingsstoffer med i tæppet fx denne lyseblå.
Eller den mørkeblå med blomster. Den har jeg haft liggende i maaaange år, og nu fik jeg brugt den. Kender du det, at man har noget stof liggende, som er såååå skønt, at man ikke nænner at bruge det, fordi det skal bruges til noget specielt (måske) ? Ja, sådan nogle stoffer har jeg liggende. Og det er jo så dejligt, for så kan jeg jo gå og glæde mig over dem, kigge på dem, nyde dem rigtig, rigtig længe.
Og så har vi vinderen; det blev Anette, kunde nr 1142. Tillykke. Stofferne er på vej.

1 kommentar:

  1. Hei, her kommer jeg på en liten gjenvisitt, mye fint å se her inne hos deg , jeg kommer nok tilbake :) koselig å se at du har meg på din blogliste , ha en god helg :)

    SvarSlet