onsdag den 3. juli 2013

Scrappy Log Cabin

Når jeg ikke lige klipper roser, fjerner ukrudt, besøger planteskolen og kigger på skønne sommerblomster, så leger jeg med symaskinen.
 Jeg tror det blomstrede skal være midterfeltet. Så vil den lysegrønne se sød ud på siden.
 De skæres til lidt skævt. Det skal jo være wonky-agtigt.
 En mørk foroven - jo, det ser godt ud.
 En helt hvid ? Hvad vil der ske, hvis jeg syr et stykke ind i ? Jeg prøver.
 Så må jeg nok sy noget på den anden side.
 Lidt mere grønt. Det skal være syrenbusk-agtigt. Skære til; lidt skråt og lidt lige,
 så der kan sys nye stykker på.
 Lidt stormønstret ? Hvorfor ikke ? Det giver lidt liv.
 Et par strimler mere, også en mørk, så det ikke bliver for "pænt". Så er størrelsen vist ved at være der ?
Jo, 25cm x 30cm er vist meget passende.
I gang med den næste. Det her er rigtig sjovt og legende.
Jeg ønsker dig en skøn dag. Fyld den med leg og sjov.
Marianne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar