søndag den 26. august 2012

Klar til at quilte

Ja, det går hurtigt med at sy blokkene, når man har brugt Marti Michels log cabin linealer. Nu er blokkene syet sammen og jeg er i gang med at quilte. Et enkelt gittermønster bliver det, med en lysegul quiltetråd fra Amann i 100% bomuld. Det er en super tråd til quiltning på maskine.

I lørdags var jeg til Træf i Roskilde. Der var utrolig mange, glade mennesker. Det er jo også en fantasisk begivenhed. De mange skønne, skønne quilts, der var hængt op i udstillingen var uimodståelig. Den ene skønnere end den anden. Og forrretninger med gang i den og mange rigtig dejlige tilbud. jeg fik en stak stoffer med hjem, som jeg glæder mig til at komme i gang med. Jeg havde en super dag og kom hjem i godt humør og fuld af inspiration.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar