mandag den 18. marts 2013

Flying Geese

Ja, så ramte influenzaen også mig. Alle andre omkring mig har på skift lagt sig, men jeg troede (håbede), at jeg ville ramt forbi. En hel uge har jeg ligget underdrejet, men er nu på benene igen - sådan da.
Jeg gik glip af International Quiltday i lørdags, for jeg måtte blive i sengen. Deltog du ? Jeg tager revance.
 Jeg er gået i gang med Flying Geese, og til det anvender jeg Marti Michell skabeloner. Jeg har skrevet om hendes skabeloner før, og det er fordi jeg er så vild med dem. De gør virkelig syprocessen nem, og resultatet bliver ALTID pænt. Især er jeg vild med, at man skærrer de små "Dog Ears" af. Så passer delene perfekt sammen.
 Skær 1 stor trekant og 2 små.
 Sy den ene trekant på med et sømrum på 0,65.
 Fold den ud og pres.
 Læg den anden trekant på og sy den fast.
Fold ud, pres, og den første Flying Geese er færdig.
Hvordan syr du Flying Geese ? Hvad synes du er nemmest ?
Du er meget velkommen til at kommentere / dele erfaringer her eller på min facebook-side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar