torsdag den 7. marts 2013

Wonky Log Cabin

 Da jeg ledte efter stof til min Scrappy Trip, stødte jeg på dette stof, som jeg er ret vild med, og jeg tænkte, at det var helt perfekt til wonky log cabin pga sine mange farver. Det er et projekt, som jeg længe har haft lyst til. Så jeg gik i gang.
 Det blev til grydelapper, og processen var rigtig sjov. Det er virkelig en leg med stoffer, så det må jeg snart lave igen. Jeg tænker på en hel quilt i dette mønster. De er quiltet med lige-ud-sting i et labyrintmønster i en trykfods afstand.
Jeg har syet 2 og har gjort dem spejlvendte. Denne gang har jeg slået ringe i for at give dem et "moderne"udtryk. Jeg har ind til nu ikke været så vild med at slå ringe og knapper i, fordi jeg synes det var svært at få det pænt, men disse gik super nemt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar